POS, Back office, ordrestyring samlet i én løsning
Få et overblik over de forskellige pakker. Priserne er pr. måned ekskl. moms. Der er ingen bindingstid, startafgift eller andre skjulte omkostninger:
POS
Du har behov for en nem og brugervenlig online kasseløsning, der kan tilgås fra din browser.
350 kr,-
måned / eksl moms
Ubegrænset omsætning
- Online kassesystem
- Statistik
- Gavekortmodul
- SMS og e-mails*
- Tilgængelig på engelsk
- Kampagnepris
- Ordrestyring (50 pr. md)
- 12.000 produkter
- 1 Bruger
POS + Back office
Du har behov for basale regnaksbsfunktioner og et online kassesystem.
550 kr,-
måned / eksl moms
Ubegrænset omsætning
- Online kassesystem
- Statistik
- Momsindberetning
- Automatisk momsindberetning
- Gavekortmodul
- SMS og e-mails*
- Bankafstemning
- Tilgængelig på engelsk
- Digitale bilag
- Faktruering
- Bogfør udgifter
- Tilbudsmodul
- API
- Ordrestyring (300 pr. md)
- 20.000 produkter
- 3 brugere
Premium
Du har behov for avancerede regnskabsfunktioner og et online kassesystem.
999 kr,-
måned / eksl moms
Ubegrænset omsætning
- Online kassesystem
- Statistik
- Momsindberetning
- Automatisk momsindberetning
- Gavekortmodul
- SMS og e-mails*
- Bankafstemning
- Tilgængelig på engelsk
- Faktruering
- Indkøbsstyring
- Digitale bilag
- Bogfør udgifter
- Digital indbakke
- Tilbudsmodul
- API
- Ordrestyring (Ubegrænset)
- Ubegrænset produkter
- 10 brugere
Ofte stillede spørgsmål
Fordi vi siger det.
For at komme i gang skal du blot kontakte os og angive hvilken plan du ønsker for din virksomhed. Send os en mail på sales@cspaar.dk eller gå til kontakt os-siden.
Efter vi har modtaget din henvendelse, vil du kontakte dig snarest muligt, om hvordan du bedst kommer i gang. Vi tilbyder også en uforpligtende demo af systemet, hvor vi kan vise dig alle vores fede funktioner og features i systemet.
Hvilken af vores planer, der passer bedst til dig, kommer selvfølgelig an på, hvilke specifikke krav du og din virksomhed har. Vi anbefaler som regel vores POS + Back Office-pakke, da den både indeholder kassesystem og de mest basale funktioner af vores regnskabssystemsløsning.
Vi sender dig automatisk en faktura på månedlig basis, til den mail du har angivet du vil modtage fakturaer på.
Uanset om du kommer fra Dinero, e-conomic, Minuba eller noget helt tredje kan du nemt og sikkert flytte dit gamle regnskab til cspaar.erp.
Vi tilbyder at flytte dine grundlæggende regnskabsdata for dig helt gratis. Ønsker du dog en helt flytning af mere data, kan dette også tilbydes imod betaling. Læs mere om flytning her.
Disclaimer:
Udskrifter der omhandler finans / regnskab er kun muligt, hvis du har valgt Cloud Retail Systems a/s som udbyder af dit finanssystem igennem Cspaar.
Ja, det kan du tro. Book blot en demo og kom igang i dag. Demoen er uforpligtende og er tilgængelig i 14 dage, medmindre andet er aftalt.
Foretrækker du at arbejde med fiktivt data, er dette også en mulighed. Dog bør du være opmærksom på, at det ikke vil være muligt at opgradere til en fuldgyldig abonnementsplan efter prøveperioden.
Ja, du kan nemt opgradere eller nedgradere din pakkeløsning hos os. For at ændre din pakkeløsning, eller høre om muligheder skal du blot give os et kald på 52 73 51 32 eller skrive til os på sales@cspaar.dk.
Jeps. Du kan altid tage kontakt til os om generelle spørgsmål omkring os som virksomhed og vores system. Du kan ringe til os på 52 73 51 32 indenfor vores åbningstider, eller du kan skrive en mail til os på sales@cspaar.dk.
Du kan desuden finde brugervejledninger og svar omkring systemet på vores hjælpecenter.
Bemærk at direkte opstart og undervisning i systemet ikke er indkluderet i support-begrebet, men vil fakturaeres.
cspaar.erp er en cloudbaseret løsning. Vores løsning virker på både Mac, Windows og iPad. Mere konkret betyder det, at både kassemodulet og regnskabsmodulet fungerer på dit hardware.
Står du dog og mangler hardware, kan du altid besøge vores shop. Er dine eftertragtede produkter ikke på shoppen, kan vi også kontaktes og vende tilbage om vi kan skaffe varen. Klik her for at tilgå vores shop.
Du kan også vælge at afsende automatiske beskeder til dine kunder via SMS direkte fra cspaar.erp.
Prisen er 0,50 kr. pr. besked (160 tegn).
Yes. Vores regnskabsløsning og lagerløsning, kan sagtens integreres til din webshop, hvis den er baseret på WooCommerce. Forcen ved cspaar.erp, er at alle modulerne i systemet er en del af samme løsning og håndteres af samme virksomhed, så du på denne måde ikke skal bøvle med besværlige integrationer til eksterne virksomheder og systemer.