Kom i gang med cspaar.erp i dag

Vi holder vores priser lave og simple. Du kan vælge at købe adgang til cspaar.erp med det samme eller prøve en uforpligtende demo i 14 dage.

Driver du en kæde? Kontakt os her eller på 52 73 51 32

POS

Du har behov for en nem og brugervenlig online kasseløsning, der kan tilgås fra din browser.

450 kr,-

måned / eksl moms

Ubegrænset omsætning

POS + Back office

Du har behov for basale regnaksbsfunktioner og et online kassesystem.

750 kr,-

måned / eksl moms

Ubegrænset omsætning

Premium

Du har behov for avancerede regnskabsfunktioner og et online kassesystem.

1.100 kr,-

måned / eksl moms

Ubegrænset omsætning

Prisen indkluderer den regning I vil modtage fra Cloud Retail Systems a/s, hvis finansmodulet indkluderes i jeres løsning.
*Forsendelse af SMS’er opkræves separat. Prisen er 0,50 kr. pr. besked (160 tegn).
 

Tilkøb til din pakke

Del cspaar.erp med dine kollegaer. I cspaar.erp kan du invitere dine medarbejdere og indstille hvad dine kollegaere specifikt skal have adgang til i systemet – Det er i mange tilfælde ikke alle der skal have adgang til alt. 

Det koster 100 kr pr. ny bruger i cspaar.erp.

cspaar.erp har (næsten) alt hvad du kunne drømme om. Dette indkluderer selvfølgelig også et lagersystem. Lagermodulet i cspaar.erp er ikke bygget igennem eksterne virksomheder og systemer, men er 100% en indbygget del af systemet. Du skal altså ikke bøvle med integrationer til andre lagerhåndteringsløsninger. 

Lagermodulet kan tilkobles alle pakkerne og koster 150 kr,- pr. måned ekskl moms. 

Vi kører med glæde ud fysisk til dig i din butik og opsætter systemet til din virksomhed.

Vi tager 3.500 kr,- ekskl moms for opstart og undervisning i butik, mens vi tager 1.750 kr,- ekskl moms via telefon og TeamViewer.

Modtag betaling fra kunder, der ikke befinder sig fysisk i butikken. 

Betalingslink kan tilkobles alle pakkerne og koster 50 kr,- pr. måned ekskl moms.

cspaar.erp’s styrke er at vi kan det hele selv og derfor ikke behøver integrationer til eksterne virksomheder eller systemer for at kunne fungere. 

Ønsker du alligevel at integrere til dit yndlingssystem, integrerer vi til følgende systemer:

  • Business Central 
  • WooCommerce
  • e-conomic
  • Shipmondo
  • Vipps MobilePay
 

Integration til WooCommerce, Business Central, e-conomic koster 150 kr,- ekskl moms pr. måned, mens integration til Shipmondo og Vipps MobilePay koster 50 kr,- ekskl moms pr. måned.

Rykkerkørsel kan tilkobles alle pakkerne og koster 75 kr,- pr. måned ekskl moms.

Abonnementsstyring kan tilkobles alle pakkerne og koster 75 kr,- pr. måned ekskl moms.

Ønsker du at specialdesigne din faktura, så den passer perfekt til dig og din branche, er dette også en service vi tilbyder.

Vi opkræver 2.000 kr,- ekskl. moms for specialdesign af din faktura. 

Skal du have flyttet din data?

Vi flytter helt gratis din data fra dit gamle system. Mere specifikt, flytter vi  din: Åbningsbalance, kundekartotek og kontoplan uden beregning. Lad os nemt og hurtigt hjælpe dig i gang.

Andre services

Webshop

Vi i cspaar har en række professionelle webudviklere, der altid står klar til at bygge din nye attraktive webshop og integrere den til vores løsning.

Vi tager fra 25.000 DKK, eksl. moms for en webshopløsning bygget i WooCommerce.

Webshoppen har en lang række funktioner som kan hjælpe dig med markedsføring af din webshop.

Lad dine kunder tilmelde sig nyhedsbreve. I webshoppen kan du så lave dine egne nyhedsbreve og mailkampagner.

En effektiv måde at skabe mersalg på, er ved vise “relaterede produkter” på webshoppens produktsider.

Opret selv indholdssider og eventuelle blogindlæg. nyhedssektioner, debatforum mm. til din hjemmeside.

Lav rabatkoder som du kan bruge sammen med dine markedsføringskampagner på eks. sociale medier.

Kontakt

Modtag en uforpligtende demo

Kunne du være interesseret i at teste vores løsning af, kan du udfylde formularen her til højre, hvorefter en cspaar-medarbejder vil komme i kontakt med dig hurtigt muligt. 

Ofte stillede spørgsmål

For at komme i gang skal du blot kontakte os og angive hvilken plan du ønsker for din virksomhed. Send os en mail på sales@cspaar.dk eller gå til kontakt os-siden.

Efter vi har modtaget din henvendelse, vil du kontakte dig snarest muligt, om hvordan du bedst kommer i gang. Vi tilbyder også en uforpligtende demo af systemet, hvor vi kan vise dig alle vores fede funktioner og features i systemet. 

Hvilken af vores planer, der passer bedst til dig, kommer selvfølgelig an på, hvilke specifikke krav du og din virksomhed har. Vi anbefaler som regel vores POS + Back Office-pakke, da den både indeholder kassesystem og de mest basale funktioner af vores regnskabssystemsløsning. 

Vi sender dig automatisk en faktura på månedlig basis, til den mail du har angivet du vil modtage fakturaer på.

Uanset om du kommer fra Dinero, e-conomic, Minuba eller noget helt tredje kan du nemt og sikkert flytte dit gamle regnskab til cspaar.erp. 

Vi tilbyder at flytte dine grundlæggende regnskabsdata for dig helt gratis. Ønsker du dog en helt flytning af mere data, kan dette også tilbydes imod betaling. Læs mere om flytning her.

Disclaimer:

Udskrifter der omhandler finans / regnskab er kun muligt, hvis du har valgt Cloud Retail Systems a/s som udbyder af dit finanssystem igennem Cspaar. 

Ja, det kan du tro. Book blot en demo og kom igang i dag. Demoen er uforpligtende og er tilgængelig i 14 dage, medmindre andet er aftalt. 

Foretrækker du at arbejde med fiktivt data, er dette også en mulighed. Dog bør du være opmærksom på, at det ikke vil være muligt at opgradere til en fuldgyldig abonnementsplan efter prøveperioden.

Book en uforpligtende demo her

Ja, du kan nemt opgradere eller nedgradere din pakkeløsning hos os. For at ændre din pakkeløsning, eller høre om muligheder skal du blot give os et kald på 52 73 51 32 eller skrive til os på sales@cspaar.dk.

Jeps. Du kan altid tage kontakt til os om generelle spørgsmål omkring os som virksomhed og vores system. Du kan ringe til os på 52 73 51 32 indenfor vores åbningstider, eller du kan skrive en mail til os på sales@cspaar.dk.

Du kan desuden finde brugervejledninger og svar omkring systemet på vores hjælpecenter.  

Bemærk at direkte opstart og undervisning i systemet ikke er indkluderet i support-begrebet, men vil fakturaeres.

cspaar.erp er en cloudbaseret løsning. Vores løsning virker på både Mac, Windows og iPad. Mere konkret betyder det, at både kassemodulet og regnskabsmodulet fungerer på dit hardware.

Står du dog og mangler hardware, kan du altid besøge vores shop. Er dine eftertragtede produkter ikke på shoppen, kan vi også kontaktes og vende tilbage om vi kan skaffe varen. Klik her for at tilgå vores shop.

Du kan også vælge at afsende automatiske beskeder til dine kunder via SMS direkte fra cspaar.erp.

Prisen er 0,50 kr. pr. besked (160 tegn).

Yes. Vores regnskabsløsning og lagerløsning, kan sagtens integreres til din webshop, hvis den er baseret på WooCommerce. Forcen ved cspaar.erp, er at alle modulerne i systemet er en del af samme løsning og håndteres af samme virksomhed, så du på denne måde ikke skal bøvle med besværlige integrationer til eksterne virksomheder og systemer.

Besøg vores hardwareshop

Cspaar.erp er et cloud-baseret ERP-system. Det vil sige, at det kan tilgås fra browsere som Google, og derfor kan tilgås fra dit gamle hardware. Står du alligevel og mangler nyt hardware, har vi alt hvad du skal bruge til dig som passer til vores løsning.

Gå til vores Hardware Shop

Flyt data

Kommer du fra et andet system? Lad os flytte din data. Gratis!

Kassesystem

Forbind alle dine løsninger ét sted. Inklusivt vores kasseløsning.

Rapporter

Få overblik over nøgletal igennem vores rapporter!

Lagerløsning

Få overblik over nøgletal igennem vores rapporter!

Webshop

Integrér cspaar.erp til din webshop

Alle funktioner

Alle funktioner

Om os

Om os

Lær cspaar holdet at kende

Kontakt os

Kontakt os

Få svar på dine spørgsmål

Karriere

Bliv en del af cspaar holdet

Pressesiden

Se vores pressemateriale

Blog

Blog

Læs de seneste nyheder

Integrationer

Integrationer

Integrer med favoriterne

API dokumentation

Læs om API dokumentation

Henvis en ven

Henvis en ven til cspaar.erp