Refusions- og returpolitik

Refusions- og returpolitik gældende for cspaar shoppen

1. Oversigt

Vores refusions- og returpolitik varer i 30 dage. Hvis der er gået 30 dage siden dit køb, kan vi ikke tilbyde dig fuld refusion eller ombytning.

For at være berettiget til en retur, skal dit produkt være ubrugt og i samme stand, som du modtog det. Det skal også være i den originale emballage.

Flere typer varer er undtaget fra at blive returneret. Fordærvelige varer såsom mad.

Yderligere ikke-returnerbare varer:

  • Gavekort

For at fuldføre din retur kræver vi en kvittering eller bevis for købet.

Send ikke dit køb tilbage til producenten.

Der er visse situationer, hvor der kun gives delvis refusion:

Enhver vare, der ikke er i sin oprindelige stand, er beskadiget eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes vores fejl.

Enhver vare, der returneres mere end 30 dage efter levering.

2. Refunderinger

Når din retur er modtaget og undersøgt, vil vi sende dig en e-mail for at informere dig om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også informere dig om godkendelsen eller afvisningen af din refundering.

Hvis din refundering godkendes, vil beløbet blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt til dit kreditkort eller den originale betalingsmetode inden for et vist antal dage.

3. Forsinkede eller manglende refusioner

Hvis du endnu ikke har modtaget en refusion, så tjek først din bankkonto igen.

Derefter skal du kontakte dit kreditkortselskab, da der kan gå lidt tid, før din refusion officielt bliver bogført.

Næste skridt er at kontakte din bank. Der er ofte en behandlingstid, før en refusion bliver bogført.

Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os på sales@cspaar.dk

4. Tilbudsvarer

Kun varer til normal pris kan refunderes. Varer på tilbud kan ikke refunderes.

5. Ombytninger

Vi erstatter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at ombytte det til det samme produkt, bedes du sende os en e-mail på  sales@cspaar.dk

6. Forsendelsesretur

Du vil være ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for at returnere din vare. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Hvis du modtager en refusion, vil omkostningerne til returneringstransporten blive fratrukket din refusion.

Afhængigt af hvor du bor, kan tiden det tager for din ombyttede vare at nå dig, variere.

Hvis du returnerer dyrere varer, kan du overveje at bruge en sporbar forsendelsestjeneste eller købe forsendelsesforsikring. Vi garanterer ikke, at vi vil modtage din returnerede vare.

Kontakt

Flyt data

Kommer du fra et andet system? Lad os flytte din data. Gratis!

Kassesystem

Forbind alle dine løsninger ét sted. Inklusivt vores kasseløsning.

Rapporter

Få overblik over nøgletal igennem vores rapporter!

Lagerløsning

Få overblik over nøgletal igennem vores rapporter!

Webshop

Integrér cspaar.erp til din webshop

Alle funktioner

Alle funktioner

Om os

Om os

Lær cspaar holdet at kende

Kontakt os

Kontakt os

Få svar på dine spørgsmål

Karriere

Bliv en del af cspaar holdet

Pressesiden

Se vores pressemateriale

Blog

Blog

Læs de seneste nyheder

Integrationer

Integrationer

Integrer med favoriterne

API dokumentation

Læs om API dokumentation

Henvis en ven

Henvis en ven til cspaar.erp